Valitusoikeus – jos tuotteessa on vikaa

Jos tuotteessa on vikaa, voit saada tuotteen korjattua, vaihdettua uuteen, osittaisen tai kokonaisen hintahyvityksen. Päätämme tilannekohtaisesti mihin näistä vaihtoehdoista päädytään. Voit palauttaa vialliset tuotteet 24 kuukauden sisällä niiden vastaanottamisesta.

Valitusoikeus koskee alkuperäisvikoja ja vapaudumme takuuvastuusta, mikäli tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tavaran vääränlaisesta käytöstä, tapaturmasta tai muista ostajan puolella tapahtuvista seikoista tai jos kyseessä on tuotteelle normaali kuluminen.

Reklamoinnin ’kohtuullinen’ aikajakso
Virheen ilmettyä sinun tulee aina reklamoida tuotteesta kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta. Suosittelemme että teet ilmoituksen mahdollisimman nopeasti ja viimeistään kaksi (2) kuukautta virheen havaitsemisesta.

Voit reklamoida viallisen tuotteen ottamalla yhteyttä sähköpostitse: info@housumaailma.fi tai soittamalla numeroon....... Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä.

Jotta voimme käsitellä reklamaatiosi, pyydämme seuraavia asioita:

  1. Lähetä meille lyhyt, kirjallinen kuvaus vian tai vaurion luonteesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman nopeasti vian havaitsemisen jälkeen.
  2. Todista vika lähettämällä meille 3-5 kuvaa. Vian tai vaurion tulisi näkyä kuvissa selvästi. Varmista myös, että kuvista näkyy koko tuote - sekä edestä että takaa.
  3. Lähetä kuvat ja kuvaus sähköpostitse osoitteeseen info@housumaailma.fi Pyrimme vastaamaan sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivinä.
  4. Ilmoita sähköpostissa tilausnumerosi tai liitä viestiin tilausvahvistuksesi.
  5. Käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti, kun olemme saaneet lähettämäsi kuvat.

Mikäli haluamme saada reklamoidun tuotteen nähtäväksi, ilmoitamme siitä erikseen, joten ethän lähetä meille tuotetta ilman, että olet ollut meihin ensin yhteydessä.

14 päivän palautuoikeus

Housumaailmasta ostetuilla tuotteilla on 14 arkipäivän peruutusoikeus. Tämä tarkoittaa sitä, että sinulla on 14 vuorokautta aikaa ilmoittaa meille halustasi palauttaa tuote, siitä päivästä lähtien, jona olet vastaanottanut tilauksesi. Jos määräaika sattuu lauantaille, sunnuntaille tai pyhäpäivälle, siirtyy viimeinen ilmoituspäivä seuraavaan arkipäivään.


Ilmainen vaihto-oikeus

Tuotteen tulee olla palautettaessa samassa kunnossa, kun vastaanottaessasi sen. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ole yhteydessä info@housumaailma.fi osoitteeseen ja lähetämme tilalle toivomasi vaihtotuotteen sekä sähköpostilla pakettikortin palautusta varten. Ilmaisen vaihto-oikeuden voit käyttää kerran yhteen tilaukseen. Laita meille aina viestiä, mikäli haluat vaihtaa tuotteen ennen kuin lähetät sitä takaisin.

 

Maksullinen palautusoikeus

Mikäli haluat kokonaan palauttaa tuotteen, etkä halua tilalle uutta tuotetta, lähetä ne omalla kustannuksellasiosoitteeseen

Housumaailma

Yliopistonkatu 24, lh 7

20100 Turku

info@housumaailma.fi
puh. 0503722650

Huom. Emme vastaanota paketteja, jotka on lähetetty jälkivaatimuksena tai vastaavana.

 

Tärkeää palautuksesta

Liitä palautuspakettiin tosite ostosta, esim. tilausvahvistus tai tilausnumero.

Lähetäthän meille ilman viivästystä ne tuotteet, joiden oston olet ilmoittanut peruvasi. Sinun tulee lähettää tuotteet takaisin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa peruutusilmoituksestasi.

Asiakkaana sinä vastaat siitä, että palautettava tuote saapuu meille vahingoittumattomana. Sinun tulee paketoida tuote tavalla, joka varmistaa, ettei se vahingoitu kuljetuksen aikana.

Alkuperäispakkauksen puuttuminen saattaa alentaa tuotteen arvoa. Varmistaaksesi, että saat tuotteen täyden arvon takaisin, tulee sinun palauttaa tuote sen mielellään alkuperäispakkauksessa tai muussa yhtä hyvin pakatussa pussissa ja niin että hintalappuja ja muita merkkejä ei ole poistettu.

Pyydä palautusta tehdessäsi kuitti ja säilytä se. Säilytä myös mahdollinen lähetysseurantakoodi.   

 

Maksun palautus

Teemme palautuksen maksuusi, kun olemme vastaanottaneet tuotteen.

Palautettava summa maksetaan aina alkuperäisen tilauksen yhteydessä käytetyllä maksutavalla. Jos maksoit maksukortilla, palautetaan summa samalle maksukortille, jota käytit tilauksen maksuun.

Huom. Saatat menettää ostosumman kokonaan tai osittain jos tuotteen arvo on heikentynyt seuraavista syistä:

•    Olet ottanut tuotteen käyttöön
•    Tuote on vahingoittunut sen ollessa hallussasi
•    Olet käsitellyt tuotetta muussakin tarkoituksessa, kun vain määrittääksesi sen ominaisuudet ja toimivuuden
•    Et ole noudattanut palautusoikeuteen liittyviä rajoituksia (esim. olet avannut kiinnitinsinetit, poistanut laput tai palautat sen tyyppisen tuotteen, jota palautusoikeus ei kata)